Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá žádné vady. V případě, že shledáte vady na dodaném zboží, jste oprávněni uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Doporučený postup při reklamaci

Zahájení reklamačního řízení

S pomocí formuláře v sekci kontakty nám zašlete zprávu, ve které nás informujte o zahájení uplatnění práva z vady. Do zprávy uveďte své jméno, variabilní symbol faktury, datum nákupu a stručný popis vady.

Následně nám doručte zboží na adresu provozovny. Můžete tak učinit Českou poštou (či jiným přepravcem) nebo i osobně.

K zásilce přiložte:

  • kopii faktury
  • popis vady
  • kontaktní adresu, telefon a e-mail

Průběh reklamačního řízení

O reklamaci rozhodneme v co nejkratším možném termínu – většinou už do 1 pracovního dne od obdržení zásilky, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů od převzetí reklamovaného zboží.

Pokud je vyžadováno odborné posouzení vady, může být lhůta po dohodě delší. Předpokládá se však, že kupující k vyřízení reklamace poskytl požadovanou a potřebnou součinnost, tedy především umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

Ukončení reklamačního řízení

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení vaší reklamace budete informováni e-mailem.

 

x

Od 2. ledna 2017 nás najdete na nové adrese Bílkova 19, Praha 1.

Stěhujeme se, abychom Vám mohli nabídnout větší možnosti a lepší zákaznické služby.