MENU

    Vrácení zboží

    Šperk kupujete na celý život, a musíte tedy mít naprostou jistotu, že se vám bude líbit a bude se vám dobře nosit. Proto vám ke všem našim šperkům poskytujeme 60 dnů na vrácení bez udání důvodu.

    Jak postupovat

    1. Na e-mail info@klenota.com nám ve lhůtě 60 dnů ode dne převzetí zboží pošlete oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Nezapomeňte uvést: číslo objednávky, datum nákupu a číslo bankovního účtu pro vrácení platby (pokud jste platili kartou, vrátíme vám peníze stejným způsobem).
    2. Zboží nám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zašlete na adresu: KLENOTA s.r.o., Bílkova 855/19,110 00 Praha 1 – Staré Město. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít. K zásilce přiložte:
           - kopii dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující koupi zboží,
           - certifikát (pokud byl vydán),
           - písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy,
           - číslo účtu, na který vám máme vrátit peníze,
           - kontaktní adresu, telefon a e-mail.
    3. Pokud zboží vrací osobně jiná osoba než kupující, je potřeba písemný souhlas kupujícího.

    Vrácení peněz

    Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že v případě vrácení platby kartou se připsání finančních prostředků může zdržet o 2–3 dny (většinou na straně banky příjemce). 

    Berte na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

    Kdy zboží nelze vrátit

    Nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká, pokud:

    • Dodané šperky byly upraveny dle vašich individuálních požadavků (úprava velikosti – včetně 1. úpravy velikosti zdarma společností KLENOTA s.r.o., rytina, výměna zapínání náušnic apod.). V tomto případě není vrácení zboží vyloučené, podmínky ale musíme dojednat individuálně.
    • Šperk upravil jiný zlatník, je zničený, opotřebovaný nebo jinak znehodnocený.