MENU

    Vrácení zboží

    Zákazníci KLENOTA mají možnost do 60 dnů od nákupu vrátit zboží bez udání důvodu.

    Jak postupovat

    1. Na e-mail info@klenota.com nám pošlete oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Nezapomeňte uvést: číslo objednávky, datum nákupu a číslo bankovního účtu pro vrácení platby (pokud jste platili kartou, vrátíme vám peníze stejným způsobem).
    2. Zboží nám do 60 dnů od převzetí zašlete na adresu: KLENOTA s.r.o., Bílkova 855/19,110 00 Praha 1 – Staré Město. K zásilce přiložte:
    • kopii faktury a certifikát (pokud byl vydán),
    • písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy a o zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na bankovní účet, osobní převzetí hotovosti – pouze pokud jste objednávku platili hotově v našem ateliéru, nebo jinak),
    • kontaktní adresu, telefon a e-mail.

    Vrácení peněz

    Peníze zasíláme zpět na účet zpravidla do 1 týdne od obdržení vraceného zboží. Upozorňujeme, že v případě vrácení platby kartou se připsání finančních prostředků může zdržet o 2–3 dny (většinou na straně banky příjemce).

    Kdy zboží nelze vrátit

    Nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká, pokud:

    • Dodané šperky byly upraveny dle vašich individuálních požadavků (vyrytí věnování do prstenu, výměna zapínání náušnic apod.). V tomto případě není vrácení zboží vyloučené, podmínky ale musíme dojednat individuálně.
    • Šperk upravil jiný zlatník, je zničený, opotřebovaný nebo jinak znehodnocený.
    • Kupující není spotřebitelem zboží.