MENU

Záruka a reklamace

Na všechny naše šperky platí záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží. Šperk však bývá darem na celý život, proto jsme vám i po uplynutí dvouleté záruční doby k dispozici, kdykoli potřebujete poradit nebo pomoci s péčí o dokonalý vzhled svých klenotů.

Pokud máte jakoukoli otázku ohledně zakoupeného zboží, kontaktujte nás na e-mailu info@klenota.com nebo na tel.: +420 605 493 091. Náš tým profesionálů se v co nejkratší možné době postará o potřebný servis, opravu nebo výměnu.

klenota warranty


Na co se naše záruka vztahuje?

Šperky KLENOTA ručně vyrábí naše zkušené zlatnice a veškeré použité materiály prochází důkladnou kontrolou kvality. Všechny šperky jsou pak označeny státní puncovní značkou, která dokládá, že materiály odpovídají platným evropským normám.

Pečlivě zkoumáme každou reklamaci, abychom vaše požadavky vyřešili co nejlépe. Pokud na šperku odhalíme výrobní vadu, pokryjeme veškeré náklady spojené s opravou či výměnou, včetně poštovného. V případě, že se o výrobní vadu jednat nebude, nebo již uplynula záruční doba, můžeme šperk opravit za poplatek nebo se domluvit na vhodném řešení.

Záruka se nevztahuje na:

  • Opotřebení způsobené běžným nošením, např. poškrábání, deformace prstenů nebo jejich částí.
  • Poškození vzniklé z nedbalosti, nesprávného používání, skladování nebo čištění.
  • Změnu barvy kovu vlivem chemických látek, např. čistících a pracích prostředků, kosmetiky, bazénové vody, ale také působením užívaných léků nebo vlivem vašeho zdravotního stavu na vaši pokožku. Tyto změny bývají dočasné – stačí si šperk nechat odborně vyčistit a zase bude jako nový.
  • Alergické reakce na zlato a drahé kovy.
  • Vady vzniklé zásahem jiného zlatníka. Doporučujeme všechny úpravy řešit přímo v našem ateliéru.

Podrobné informace najdete v našem Reklamačním řádu.


Reklamace krok za krokem

  1. Vyplňte reklamační formulář.
  2. Pečlivě zabalte zboží spolu s reklamačním formulářem a KLENOTA certifikátem.
  3. Zásilku odešlete na adresu našeho ateliéru níže, nebo přijďte osobně. U uznaných reklamací vám poštovné proplatíme.

    KLENOTA s.r.o.
    Bílkova 855/19
    110 00 Praha 1

  4. O reklamaci rozhodneme většinou už do 1 pracovního dne od obdržení zásilky, ve složitějších případech zpravidla do 3 pracovních dnů.
  5. Reklamaci včetně případného odstranění vady vyřešíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem.

Zásilku prosím neposílejte na dobírku, nejsme povinni ji takto převzít.


Péče o šperky

S náležitou péčí vám naše šperky vydrží celý život. Zlato a diamanty vyžadují jen málo pozornosti, ale některé drahokamy nebo perly už mají svá specifika, která je dobrá znát. Aby vám šperky zůstaly krásné opravdu dlouho, raději je odložte před aktivitami, kde hrozí poškrábání nebo mechanické poškození. Často jde o plavání, kontaktní sporty, zahradničení, vaření, manipulaci s agresivními látkami nebo s kosmetikou.

Zjistěte více na stránce s radami jak se starat o šperky.




Pro pohodlný nákup a doručení do České republiky doporučujeme navštívit naši stránku v češtině.

Pre pohodlný nákup a doručenie na Slovensko odporúčame navštíviť našu stránku v slovenčine.

Aby zapewnić Państwu jak największą wygodę podczas zakupów, rekomendujemy odwiedzenie naszej polskiej strony.

Für das beste, auf Ihren Standort zugeschnittene Einkaufserlebnis empfehlen wir Ihnen, unsere deutsche Website zu besuchen.

Pour une navigation optimale et adaptée à votre zone géographique, nous vous recommandons de consulter notre site Web français.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.