MENU

    Časté otázky

    Jak určím správnou velikost prstenu?

    Ideální je nechat si velikost změřit přímo ve vašem nejbližším klenotnictví nebo zlatnictví. Připravili jsme pro vás také obsáhlý návod, jak určit velikost prstenu, kde najdete i pár tipů, jak to zvládnout svépomocí a tajně (např. pokud vybíráte zásnubní prsten). Velikost prstenu pak uveďte do poznámky u objednávky.

    Pokud velikost prstenu nevím jistě, je lepší objednat trochu větší, nebo trochu menší?

    Doporučujeme objednat menší velikost. Není problém nechat si prsten zvětšit, jeho zmenšení je ale náročnější. Stříbrné prsteny se navíc časem mohou nepatrně roztáhnout. Pokud kupujete široký prsten, je jistější zvolit větší velikost, protože tyto prsteny většinou sedí těsněji než tenké kroužky. U prstenů s více drahými kameny nebo rytinami po celém obvodu může být úprava velikosti problematická. V těchto případech je lepší nechat si změřit velikost u odborníka.

    Dokážete vyrobit šperk na míru?

    Ano, kromě prodeje se věnujeme také návrhům a výrobě šperků. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu info@klenota.com, rádi vytvoříme šperk přesně podle vašich představ. Nezapomeňte uvést co nejvíce informací, ideálně doplněných fotografií. Odpovíme vám nejpozději do 48 hodin (mimo víkendy). Vaši představu můžeme společně prokonzultovat také osobně v našem ateliéru na adrese Bílkova 19, Praha 1 (Po–Pá 8.30–17.00, sobota pouze po předchozí domluvě).

    Nabízíte možnost nákupu na splátky?

    Bohužel, nákup na splátky ani další možnosti financování momentálně nenabízíme.

    Je možný osobní odběr?

    Šperky si můžete osobně vyzvednout v našem ateliéru v centru Prahy na adrese Bílkova 19, Praha 1 (Po–Pá 8.30–17.00, sobota pouze po předchozí domluvě). Kromě toho si tu můžete také prohlédnout i koupit šperky, které máme skladem, nebo s námi prokonzultovat návrh vlastního designu. Osobní návštěvu si lze domluvit předem na tel. +420 603 219 313 nebo na e-mailu info@klenota.com, není to ale nutné.

    Pokud při objednávce vyberu osobní odběr, jak dlouho mi budete zboží rezervovat?

    Doba rezervace je na dohodě. Do poznámky u objednávky můžete uvést, kdy si chcete objednávku vyzvednout, a my s tímto datem budeme počítat. Pokud chcete zboží rezervovat delší dobu, informujte nás o tom, prosím, předem na tel. +420 603 219 313 nebo na e-mailu info@klenota.com.

    Kolik stojí doprava?

    Standardní dopravné i balné je zdarma pro ČR i většinu zahraničních zemí. Expresní doručení může být zpoplatněno.

    Za jak dlouho mi šperk přijde?

    Šperky, které máme skladem, zpravidla expedujeme do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě). Šperky na objednávku zpravidla doručujeme do 2 týdnů. Ve výjimečných případech, u šperků vyráběných na zakázku a u prstenů, kde je potřeba upravit velikost, může být dodací lhůta delší.

    Potřebuji šperk co nejdříve. Je možné expresní doručení?

    Pokud potřebujete stihnout konkrétní datum, informujte nás o tom, prosím, v poznámce na konci objednávky nebo nás kontaktujte ještě před vytvořením objednávky. Ve většině případů není expresní doručení problém (může být zpoplatněno).

    Zasíláte šperky i do zahraničí?

    Ano, šperky zasíláme do celého světa. Standardní dopravné i balné je zdarma. Clo a daně nejsou zahrnuty a liší se podle konkrétní země. Pro dopravu do EU navštivte Klenota.sk, Klenota.de, Klenota.fr, Klenota.pl nebo Klenota.uk. Využíváme většinou státní dopravce nebo se řídíme výběrem zákazníka (nejčastěji DHL, FEDEX nebo UPS). Pokud máte zájem o doručení do zahraničí, kontaktujte nás, prosím.

    Obdržím ke šperku certifikát?

    Ano, každý šperk dodáváme s certifikátem pravosti, kde se přesně dovíte, z jakých materiálů a kamenů je vyroben.

    Co je to punc?

    Punc je značka na šperku, která informuje o jeho pravosti a ryzosti. Šperk se navíc před puncováním označuje odpovědnostní značkou výrobce nebo dovozce. V ČR platí Úmluva o kontrole a označování předmětů z drahých kovů. V tomto článku najdete více informací o puncování.

    Jakou záruku poskytujete na zakoupené šperky?

    Na všechny naše šperky poskytujeme dvouletou záruku. U výrobních vad pokryjeme veškeré náklady spojené s opravou či výměnou včetně poštovného. Záruka se nevztahuje na vady z opotřebení a/nebo nedbalosti. Více informací najdete na stránce o záruce a reklamacích.

    Je možné nechat změnit velikost prstenu?

    Do 60 dní od nákupu vám prsten zdarma upravíme na požadovanou velikost. Napište nám, prosím, na e-mail info@klenota.com a domluvíme se na dalším postupu. Abyste se úpravě velikosti vyhnuli, doporučujeme nechat si ještě před koupí prstenu určit velikost ve vašem nejbližším zlatnictví nebo přímo v našem ateliéru.

    Vyžadují šperky z drahých kovů a kamenů nebo perel speciální péči?

    Ano, jestli chcete, aby vám šperky vydržely krásné opravdu dlouho, je důležité o ně správně pečovat. Připravili jsme pro vás proto speciální stránku s radami, jak se starat o šperky. V situacích, kdy hrozí poškrábání nebo jiné poškození (např. při plavání, zahradničení, kontaktních sportech, vaření, manipulaci s kosmetikou nebo agresivními látkami a stěhování těžkých věcí), doporučujeme šperky sundávat.

    Je možné zakoupený šperk vrátit?

    Šperk můžete zdarma a bez udání důvodu vrátit či vyměnit do 60 dnů od převzetí objednávky. Výjimkou jsou situace, kdy jsme dodaný šperk upravovali dle vašich individuálních požadavků (v tomto případě je možná individuální dohoda), upravoval ho mezitím jiný zlatník nebo je šperk zničený, opotřebovaný či jinak znehodnocený. Bližší informace najdete na stránce o vrácení zboží.

    Co když chci vrátit zboží, ale ztratil(a) jsem certifikát/fakturu/krabičku?

    Původní balení není pro vrácení šperku potřeba. Je samozřejmě lepší, pokud vrátíte kompletní balíček i se všemi přiloženými dokumenty, pokud ale některou z částí dodané objednávky ztratíte, zdarma vám k ní vydáme kopii.

    Jak dlouho trvá vrácení peněz?

    Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že v případě vrácení platby kartou se připsání finančních prostředků může zdržet o 2–3 dny (většinou na straně banky příjemce). Peníze vám nejsme povinni vrátit dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

    Potřebuji opravit šperk KLENOTA. Co mám dělat?

    Náš profesionální tým v našem pražském ateliéru se o váš šperk rád postará. Napište nám, prosím, na e-mail info@klenota.com a domluvíme se na dalším postupu.

     

    Pokud máte jakékoli další otázky, kontaktuje nás, prosím, na tel. +420 603 219 313 nebo na e-mailu info@klenota.com. Podrobné informace o nákupu na Klenota.cz najdete také v obchodních podmínkách.